onsdag 1 augusti 2012

Augusti nu

Nej nu börjar det nog bli kallare väder. Sommaren börjar dra mot sitt slut och här sitter jag och jobbar. Det kanske ändå inte blir så mycket bärplockande i år som det var ifjiol för min pappas syn har förämrat sig så mycket att han kan inte ens se någonting mera. Vet ej om det tar sjukt men wtf .... måste köra honom till sjukhuset för 3:e gången o han talar om att han ej vill leva mera.

 Meh Livet e komplicerat. Jag tycker att det egentligen e ganska självisk att ha såna tankar. Att dö, lämna livet o lämna resten av arbetet till oss? Visst e man till stor nytta i familjen bara om man gör någonting. Städar hus, lagar mat eller ...
Allting känns nu så jävla jobbit. Har inte ens tid å plugga. Jag e säkert stressad nu igen. Bajs också....borde vila upp mig och få mina positiva tankar tillbaka.

Räknade om min önskelista och det blev mer än vad jag hade förväntat mig -.-
1700 € + om jag vill skaffa allt jag vill ha för att vara någondera super nöjd med livet. Nog e jag förstås ganska nöjd nu haha ... :P

Såg på Batman filmen igår och jag halvsomna. Filmen var helt OK.

o(≧ω≦)o
 Snailshit

2 kommentarer:

Johanna sa...

Oj! hoppas e blir beter!

Snailshit sa...

Tack jag hoppas he å ! :/