söndag 5 augusti 2012

Igellkkoott ~~~!! :D

Awww så gullig och rund >w<)/
B-b-bbabyy
½ meter ifrån >w<)/
Stackarn fick inga jordgubbar (>w<)
gurl u lookin at mah camera :D
Jag vaknade jätte tidigt idag för att jag var tvungen att gå ut o plocka bönor. Jag var skitsömnig och hatar mest att stig upp tidigt på morgonen. När jag satt där o plocka kom mitt i allt en igelkott fram där bara ca 1½ m ifrån. Jag trodde att den skulle vara rädd men den stod där  och ja bara gapa XD omfgkfg . Den var så jäkla gullig att jag inte kunde motstå att springa hem snabbt o ta tag i kameran för att få ta lite bilder. Usch den var så söt. Skulle så gärna viljat röra men jag var förstås lite rädd att den skulle bli skrämd av människors närvaro så jag höll mig 1 meter ifrån den och tog lite bilder ahah.

Den gick och gömde sig bakom grönsakerna en liten stund men kom fram igen bland jordgubbsbuskarna och varandrade om mig och bönväxterna. Vi var bara ½ meter ifrån! Gud vad söt den var när den gick. Min kärlek till igelkottar steg upp till 1000%. Asså dom e så gulliga och runda Dx men taggiga lol.

Det e faktist andra gången som jag träffade på en igelkott denna sommar. Första gången var då min kompis körde förbikyrkogården och råkade se en igelkott springa över parkeringsplatsen sent på kvällen. Den igelkotten såg väldigt rädd ut och ville bara gå iväg :P
o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: