tisdag 14 augusti 2012

Metamorphose, temps des filles

Beställde en svart lolita klänning med jordgubbsprint OFMhgjkfgj AAAAA
förmodligen får jag det dagen efter jag flyttat till Åbo lol för skickade det till min hemaddress -.-
Lillsyrran får ta hand om det isåfall. Även om klänninngen är jäkligt dyr kunde inte jag låta bli att beställa en. Har ju tänkt samla på jordgubbsaker haha ;P

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag bad också dem att reservera en rosa klänning av samma print som den svarta från dem eftersom den var slutsold såld på nätet och dom hade som tur ännu kvar i deras butiker i Japan. Tycker att Metamorphose har ett väldigt bra system på sin försäljning och bra kommunikation bland kunder.. Ärligt så gillar jag nästan mer av metamorphoses lolita prints än AP som är riktigt märkes dyra.

  Jag e faktist inte så jädra sugen på  såna riktiga super märkes kläder som Angelic Pretty, men om det finns något som inte finns i vanliga butiker eller någon annanstans så har jag väl inget val än köpa det. >w<)/ Hoppas att märket Baby The Stars Shine Bright har rea på serien "Red Riding Hood" snart för då ska jag nog köpa det fast hur dyr den e >w<)/

Märkte nu först att metamorphose hade också klänningar i bear print men dom e för dyra just nu för tillfället. Tänker kanske vänta tills dom har 50% rea igen på nyår? eller så väntar jag på Innocent World märket ska ha rea på sitt nästa bear print om dom nu tänker publicera en ny lol :D

Orsaken varför jag ville ha en klänning i bear print var att jag tänkte köpa e super gullig björnväska och de skulle vara awesome att matcha det med en lolita klänning O.o
o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: