fredag 10 augusti 2012

Ledig idag

Äntligen ledig på en fredag. Ska till stan och handla med min pappa senare idag. Rensade just färdigt blåbären och mamma ska börja arbeta kvällskift halv två på dagen.

Ojoj jag borde förlänga mina lån idag annars hamnar jag och betala -.- Har inte ens läst färdigt en bok lol Lite onödigt att låna om jag ändå inte ens har tid eller orka läsa O.o

 I förrgår fick jag min papperskartong penal (se bild) . Den var mindre än vad jag hade förväntat mig. Trodde att den skulle vara lika stor som mjölkpaketet här i Finland. Såg så gullig ut så jag kunde inte låta bli att köpa >w<)/ ahaha nu väntar jag ännu på att några paketer skall komma.
---------------------------------------------------
Glömde bort min väska vid kassan i minimani omfffg tänk om jag skulle ha slarvat bort det jag skulle ha blivit galen.

 För någon vecka sedan glömde jag också att nämna att jag fick min vinröda kjol. Kjolens storlek var perfekt till mig så jag var nöjd.
o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: