onsdag 8 augusti 2012

JAG VILL HA EN STUDIEBOSTAD NU ! D:

Alla lediga studiebostäder i Åbo e slut och misstänker att bostäderna från privatmarknaden e också slut till hösten. Jag har sökt o sökt o sökt men har inte hittat en enda passlig bostad till ett förmånligt pris.  -.- Dessutom visste jag inte att ÅA hade egna studiebostäder som man skulle göra en separat anmälan till det.

Det suger och det e många som köar till studiebostäderna. I don't understand. Varför kan dom inte bygga ut fler studiebostäder ? ughfgh eller spenderar dom på att renovera de gamla? men iaf det gör många väldigt ledsna då man får veta att man ännu inte fått någon studiebostad :( 
Vafan ska jag göra nu? Bo på gatan?

Jag e så stressad. Jag har så mycket att tänka på.  Mitt huvud håller på att explodera igen.


o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: