torsdag 9 augusti 2012

FINALLY

Fick studiebostad :D
Thank god!!!

Nu behöver jag inte stressa och oroa mig över att bli hemlös och bo på gatorna. lol Jag känner mig så lättad. Tänk om jag inte fick bostad fan jag skulle ha skitit ner mig. Tyvärr e det ju dock en kollektivbostad med 3 rum vara 1 rum som jag fick men nu fan bryr jag mig inte om det e kollektiv eller etta bara om jag fick en så e det bra.

Nu ede bara att jobba färdigt augusti månaden. Packa och köpa alla saker som behövs och åka iväg till Åbo och fortsätta mitt studieliv där. Studiebostäderna där jag bor kallas Luftslottet och ligger ca 4 km från centrum på ett område som kallas Räntämäki. Till närmsta tågstation är det ca 3 km så det e nog en bit från centrum men det bryr jag mig inte så mycket mer. Det e bra att motionera då och då och jag har planerat att motionera ganska mycket.

o(≧ω≦)o 
 Snailshit

Inga kommentarer: