måndag 27 augusti 2012

Esbooo

E i Esbo. Och vilket helvette det var att dra hela lasset fram och tillbaka i Från Helsingfors till Esbo. Jag var tvungen att köpa ingefära karameller och två lådor nudlar åt min mamma. Men jag orkade int släpa mitt eget lass till metron för jag skulle typ bryta min jävla rygg och armar så jag lämnade det i ett hörn någonstans vid järnvägsstationen. Som tur tog ingen mitt lass fastän jag var borta i typ 1 timme ;o Thank god! I mitt eget lass hade jag böcker, grönsaker till mina bröder och lite kläder och grejer. Usch böckerna e så hemskt tunga (fuck you books). Därför gillar jag e-böcker numera lol . Vartför måste böcker väga så jäkla mycket D< Det e typ det enda negativa med böcker. Dom väger som stenar! Jag hamnade ändå efter att ha handlat åt min morsa åka med metro till busshållplatsen i Kampen i Helsingfors för jag orkar ju inte heller släpa mitt lass 1 km från Järnvägstationen. Jag var så slut och dessutom fick jag fucking mens igår. Hade inte lika sjuk mage som förr dock men jag var -ändå tvungen att ligga hela dagen efter kvällsarbetet. Mamma fick laga sushi istället. o(≧ω≦)o Snailshit

Inga kommentarer: