söndag 19 augusti 2012

PINK & YELLOW....

Rosa var ett av de färger som jag typ hatade mest under högstadie tiden och gul var ett av de färger som jag har hatat under hela barndoms- och ungdomstiden hahah :P

Jag tyckte inte alls som rosa för att färgen var så "flickig" (girly) och påminde mig alltjämt om Barbie dockorna och princess wannabes flickorna som klädde allt i rosa och bimbor som ..ugh ...blä hahaha min mamma tycker om rosa ... men detta år har jag faktist mjuknat upp lite och verkligen köpt en del saker i rosa. Rättare sagt tycker jag nästan om alla färger nuförtiden.

 Till och med gul! wtf hahah XD Anledningen jag hatade färgen gul mest när jag va ung var att det påminde mig så mycket om pissfärgen såå.... ja -.-  lol men nu försöker jag inte tänka mera på Barbie och piss så det borde gå lol

Förstås kommer jag nog att gilla röd och svarta kläder/saker osv som mest men jag börjar nog snart gilla lika mycket alla andra färger.

(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: