torsdag 2 februari 2012

WTf Ferbuari?!

Wtf... jag visste inte att det är redan februari O_____________O ...hänger inte alls med ...
Men skit vad det är kallt därute nu ;o läste i tidningen att det skulle nästan vara -20 grader kallt här på veckoslutet medan i pampas blir det över -20 på veckoslutet :< Jag vill verkligen ha lite mildare vinter lol vintern borde inte vara så här kallt i Finand XD en lämplig mild vinter på mellan -1 till -10 skulle passa perfekt. Ajja men hoppas att den här vintern inte blir lika kall som för 2 år sedan? D:

Jag ska ju också gå och handla lite mat till veckoslutet kanske? Blä då man måste gå ut i det här vädret. Jag tar nog cykeln med den här gången XD Tack gode cykel att jag tog med den lmao ....x3
Idag ska jag förmodligen fortsätta plugga (=,=) ...Jag har prov nästa vecka, matteprov på måndagen och cellbiologi tent på tisdagen fuuuuuu~~~! Jag skulle gärna ha tagit miljörättstenten  också om jag hade tid och orka men det får kanske bli nästa gång :3
GOOO SNAILSHITOO~~! (><)/

o(≧ω≦)o 

Snailshit

Inga kommentarer: