onsdag 8 februari 2012

ARHGHGHghh


 Jag kollade alla Guilty Crown  episoder hittils oh wao ! Kan inte vänta tills nästa episod typ... O.O
Min första impression när jag kollade

Efter 1:a episoden :l
Efter 5 episoder :o
Efter 10 episoder :O
Efter 16 episoder >:O

Jag orkar dock inte beskriva handlingen så det får ni googla upp om ni är nyfikna =,=)



Min kära vän foing föreslog den animen till mig så jaa ....jag måste säga att hon har bra smak lololo o.e
Ayeh.... men det finns ännu många animen och mangaserier som jag har totalt missat o.e jag borde börja se och läsa dem igen =,=) Dom kommer skol läxorna och annat skit ivägen vilket jag är tvungen att begränsa mina planer på det D: men jag ska nog försöka hinnaa med iaf lol ? Har kommit halvvägs med Homestuck-läsandet....och det känns som om det har tagit en evighet att läsa det lmao men nja eh... x3
GOO SNAILSHITTO~~~!

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: