torsdag 16 februari 2012

Brave Story, Penkkis idag eller va?


Mycket högt rekommenderad och välgjord anime film !!!!! OMGOMGOGMGOM Jag blev så tårad T_T
och berörd av denna film ...undrar om många har hört om den men OOMMGGG I'm speeechleess
I'm totally speechless. Storyn är otrolig och ja budskapet och karaktärerna är så himla sköna och bedårande och jag älskar den här filmen OMGGG...  FFFUUUUU JUST TOO  EPICC~~! <3<33<3<3

 Den påminner om Hayao Miyazakis/Studio Ghiblis filmer, dock att animationen är inte lika flytande som Studio Ghibli filmerna.

Jag kom på idag att det var penkkis idag. sista skoldagen för abina. Hörde i dag utanför internatet i Karis då dom tågade med sin lastbil lol. Ohh va jag saknar penkkis, det var en skön känsla efteråt att inte behöva stressa mera och stiga upp tidigt varje morgon och bege sig till skolan. Jag hade dock under tiden mycket stressigt och ja, jag visste inte riktigt vad som hände och jag hade ingen koll och ordning på vad jag själv gjorde. Det kändes lite hemskt ändå på något sätt att man inte kan gå tillbaka till tiden och ändra sig själv. :< Men annars hoppas att abina njuter för fullt idag och sedan lyckas ta studenten också :3


o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: