tisdag 14 februari 2012

Vändag ? :3

Önskar er alla att ni har haft en bra vändag :3

Jag själv har suttit i skolan till kl. 5 på kvällen och sedan stuckit tillbaka till rummet och tagit en dusch och sedan chillat genom att se på animen Tiger & Bunny och sedan läst 2 volymer av mangaserien Yotsuba! som jag hade fått låna av min vän x3

Hittills har jag tyckt att mangn är urgullig och rolig när den lilla flickan Yotsuba är så...klumsig och glad för allting. Hon e så "adorable" I jast wanna cuddle cuddle and spank your sexeh awesome face (><)/ lollololol :3
Imorgon ska jag läsa 3:e volymen av mangaserien Yotsuba! Jag vet dock inte om det finns flera volymer av det men jag ska definitivt lägga på minnet och läsa vidare om det så finns :3 Hyaa~~!

Innan denna dag är slut skall jag ännu skriva studiedagbok och kanske se några episoder av Tiger & Bunny och sedan sticker jag och slockna~! :3

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: