söndag 19 februari 2012

J-Dramas on firee!!!

Yamato Nadeshiko Shichi Henge
Switch Girl

Jag har börjat kolla på Japansk drama igen lolololo
har inte kollat på det på läänge så bestämde mig för att se Yamato Nadeshiko Shichi Henge. Hittils har jag tyckt att den är super bra och rolig. Jag råkade också se den första Switch Girl drama episoden för att jag hade läst mangan lmao. OMG draman är lika epic som mangan. Jag måste se vidare på den lmao jag höll på att dö liksom den represnterar precis som i mangan och skådespelarna gjorde ett bra jobb att likna karaktärerna som i mangan. Ska se vidare på denna drama.

Men fler J-dramor har jag inte ännu planerat att se på. Jag har ännu fortfarande många anime serier/manga serier på hälft som jag borde se färdigt och sedan har jag också mina studier som måste sättas i gång så det mycket program liksom :3 hehe Jag kommer förstås att inte hinna med allt men jag kommer nog hinna ikapp alla så småningom förhoppningsvis lmao (><)/


 

o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: