måndag 27 februari 2012

Tillbaka tll studielivet

Kom tillbaka till internatet kl. 19 igår. Skönt var det att komma men tanken på hur mycket arbeten jag har på hälft får mig på dålig humör.


I lördags var jag på mässa i Jakobstad och på kvällen tillbringade jag och min kompis vid Pedrinas, jag beställde Fish Nam Nam. Det bestod av ris med en skål kryddig sås som innehöll laxbitar. Jag orkade inte äta upp maten för jag hade ätit där hemma då mamma bjöd på risnudlar nam! ><)/ men jag åt iaf upp riset.

Resten av kvällen tillbringade jag och min vän i Calle's nightclub. Det blev en lyckad kväll, förutom de gamla dansbanden som spelade gammal musik D:. Det var dessutom många grabbar som emellanåt kom fram och satt med oss när vi vilade eller hade tråkigt men vi stack oss undan dem lmao. Jag är inte intresserad av någon för tillfället utan ville bara ha kul. Så jag dansade mest för mig själv där lol.

Några grabbar på dansgolvet var jätte trevliga dock...hoppas att dom inte var så seriösa om mig. De var inte iaf såna pervon som i Melody som kommer och tar i och dansar bakom baken på någon XD Jaa jag dansade med en nedervetilbo och 2 nörd- fjolliga grabbar i 30 års åldern. och en gammal mörkhårig grabb som jag tippar på att han är runt 40 års åldern. lmao ? lololo.

Kl. 3:30 slutade dansandet och vi stack ut och for hem. Jag kom hem typ vid 4-tiden och stack sedan och sova för att sedan några timmar efteråt vakna, ta en dusch, packa och åka tillbaka hit.

Under sportlovet tänkte jag egentligen bara arbeta i 2 dagar men det blev till slut att jag arbetade på vardagarna förutom på tisdagen för jag blev sjuk ><)/ Jag borde få min lön om några dagar typ. :3

o(≧ω≦)o 
Snailshit

1 kommentar:

Johanna sa...

lol @ dömdi gubba vi calles