onsdag 22 februari 2012

Homestuck?

 Eyoo kom hem från jobbet för en stund sedan. Kändes skönt! Jag håller på att bli frisk nu. Ska kanske skanna lite gymnasieanteckningar och spara det om jag behöver det i framtiden..lolllolol. Jag har lust att klippa håret riktigt kort.



Fick veta idag att man kan som sälja sitt hår i Kokkola O_O Alltså där dom gör peruker. Jag visste inte att det fanns såna som gjorde peruker i Kokkola. Jag undrar hur mycket jag tjänar för mitt hår lmao. Jag får så mycket komplimanger på hur fint och stadigt mitt hår är men liksom jag tappar hår som så förjävligt mycket, okej int nå mycket mer men iaf. Ja, jag tror att jag kanske klipper mitt hår riktigt kort den här gången, kanske jag färgar det också idk... orkar iallafall inte ha långt hår längre. Problemet är att jag vet inte var det ligger det där stället i Kokkola. :< Jag får väl kanske spara det och se lol?

Beställde tågbiljetter tillbaka. Åker kl:13:09 från Karleby till Hesa :< 

Jag borde också fortsätta läsa webserien Homestuck. Hittills har jag inte kommit så långt ...det verkar bara inte fastna. e.e) men jag ska nog läsa igenom de 6000 sidor långa webserien ..så småningom. Jag kanske först får det färdigläst typ på sommaren :<

o(≧ω≦)o 
 Snailshit

Inga kommentarer: