tisdag 21 februari 2012

Sjuk, sjuk hals, snuva & jobb nästan hela veckan

Tjohoo, jag hade inte förväntat mig att jag skulle jobba typ hela sportlovet förutom på veckosluten, jag fick sjuk hals strax när jag kom hem och fick lida av det i några dagar.

 Jag arbetade igår men idag tog jag ledigt eftersom jag mådde dåligt och kändes som om jag skulle få feber eller nåt men idag stack jag ändå till stan och handla med min mamma. Jag skulle egentligen bara till Anttila och kolla på priset på en vanlig Canon kamera men blev besviken för det var dyrare än nätpriset D< t.o.m. 20 € dyrare nääe jag får nog vänta tills dom sänker på priset ytterligare lol 8D då kanske jag köper en ny kamera åt mig själv (från nätet). Är trött på att ta bilder med min dåliga 2.0 mpix telefonkamera lmao.

Jag kolla färdigt den ena draman, Yamato Nadeshiko Shichi Henge. De två sista episoderna var helt suveräna och underbara. Jag blev tårögd på vissa ställen då Kyohei berättade sina känslor uguhuhu och det slutade väl helt bra. Kyssen mellan Kyohei och Sunako var så gulligt att jag var tvungen att spola tillbaka och se det igen llolololo. Jaaa.. då jag först tittade på första episoden och såg dom där killarna tyckte jag först men eh..e dom verkligen snygga ? e.e men efter några episoder kunde jag liksom inte motstå mera deras vackra ansikten. Jag fick liksom nosebleed varje gång deras ansikten poppade upp framför skärmen lmao. ehh.. jå.

Jag ska fortsätta kolla på Switch Girl (draman) och se vad som händer. Det är lite synd att dom intehar subbet resten av episoderna förutom första episoden. Jag får väl kanske läsa mangan igen för att hänga med live-action draman.

o(≧ω≦)o
 Snailshit