fredag 17 februari 2012

Sportlov & Pockyfeber!! >3


Pocky jag köpte idag lmao fufu >3
YES ! Sportlov

Jag kom hem kl. 9:20 idag från Helsingfors. Jag hade finska idag till 12 men bad om lov att få sluta lite tidigare pga av att jag behövde packa lite extra noga. Klockan 13:00 åkte jag och C med tåg till Helsingfors för att sedan ta tåget därifrån till Pampas kl. 16:06. Jag tänkte egentligen beställa tågbiljetterna och åka kl. 15:30 från Helsingfors men tåget var fullbokat och det fanns som ingen ledig plats så jag var tvungen att boka tåget som avgick ½ timme senare.

 Trots misslyckandet/besvikelsen var det ändå inget big deal för jag, min bror och C stack till den asiatiska butiken genom metron och handlade lite grejjer åt mina föräldrar och dessutom köpte jag en massa Pocky med olika smaker som jag ville prova på. :3 Nöjd med handlandet stack jag, min bror och C tillbaka till tågstationen och vi kom tillbaka ca 15:25 så vi väntade dit vid tågspåren och kollade då folk spelade backhoppning på Nintendo Wii XD 
Det var fullt med folk med slalomskidor. 

Sedan åkte vi tåget från Helsingfors kl. 16:06 i en proppfull 6 personers hytt. Medan jag och C satt i tåget smakade vi på de olika Pocky paketen och bedömde dom med vitsord från skalan 1-10 >3 och sedan läste jag 2 manga böcker under hela resan och smaskade i mig nästan alla pocky pinnar i varje paket lmao >3 fufu ~! 

Jag kom fram till Kokkola kl. 21:00 och efter 20 min bilresa kom jag hem. :3


o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: