tisdag 30 september 2014

Hejdå September


Jaaaaa imorgon börjar oktober redan. Tänk en månad har susat iväg och jag hinner knappt med någonting. Jag har förbättrat mig själv med att hålla morgonrutiner men kvällen verkar alltid gå lite ur spåret. Denna månad var väl helt okej. Allt tar sin tid...och vissa saker har inte gått som jag velat såsom vänrelationer mitt i allt brister men jag ska nu bara försöka göra mitt bästa. (>.<)

Det roligaste som hänt denna månad var säkert  prideparaden och att ha på sig en hästmask och prova på Burger Kings hamburgare tillsammans med en vän (carrot) hahaha XD

Konstigt nog så fick vi bara glädjande och skrattande reaktioner. Det är det som är så roligt när man klär sig speciellt. Man får uppmärksamhet och ja beror på vilken stil man klär  sig förstås men om det ser bra ut så kommer folk att le på dig haha.

Det var min födelsedag igår men det kändes inte som någon speciell dag för mig.
Jag ska nu bara fokusera på mig själv

GO SNAILSHIT!!

Inga kommentarer: