söndag 7 september 2014

Ayygo black style

Konstigt nog jag känner mig mest bekväm när jag klär mig i svart. För jag tycker att svart är en tidlös och modern färg som passar alla och alla årstider. lol Det e faktist sällan jag klär upp mig i färgranna kläder. Man behöver ju inte tänka så mycket välja kläder som matchar med färger och plagg.  Halva min garderob består av svarta plagg och resten... plagg för olika stilar med olika färger typ. hehe
Jag skulle kunna tänka mig att sälja bort eller why not ge bort alla mina färggranna kläder till en av mina närmaste kompisar.  i framtiden och bara klä mig så här. Det skulle kännas så skönt då man inte behöver tänka på vad man ska ha på sig och bara hålla sig till en stil. Jag har verkligen en lösta skruvar i huvudet ...lol just nu vill jag inte riktigt släppa lös dom stilar eftersom jag har samlat på dom på en tid.

Konstigt så lägger jag inte upp ofta bilder på mig själv när jag klär mig i svart. Jag tycker om simpla och enkla långa svarta plagg.. typ som i bilden? Simpel, enkel och modern i mina ögon haha

:D


Inga kommentarer: