tisdag 9 september 2014

There's nothing more I can do but blame myself + RAGE FEELINGS

Dagens musik: Epik High ft. Lee Hi - It's cold

När alla har det bra och hittat det som dom vill studera/ jobba hehe
och så sitter jag här och vet ingenting på vad jag ska göra...bara sitta och bli lite avundsjuk och förtjust glad för mina vänner.

I can only sit and envy everyone around me

Det känns löjligt för man borde inte jämföra med andra
Jag ska göra mitt bästa dock .

Inner dialog:
"SO REALLY,  I'M REALLY LONELY SO FUCKITY FUCK FUCK EVERYTHING !!! IT'S TIME TO MOVE ON
CMON SNAILSHITT
DON'T GIVE UP YET BAKA!!!!!!!!"

Jag e så jävla besviken på mig själv. Jag hoppas att ingen saknar mig för jag ska nu koncentrera på mig själv och fan göra en rejäl U-sväng på allting. NU FAN !

I'M SO FUCKING PISSED !!!!!!
Jag bryr inte om någonting mera och vart jag hamnar men jag ska fan göra någonting nu. Jag ska ha hjälp. Plugga och jobba fan nu sätter jag eld på baken och allt!!!!

SKIT I ALLT SOM JAG OROAT EN STUND NU FÖR HELVETE!
VAFAN ÄR JAG SÅ RÄDD FÖR RIKTIGT?! 

btw jag har lingonvecka lol därför e jag så jävla förbannad nu 




Inga kommentarer: