lördag 6 september 2014

Sometimes I wonder...

En kanske bullshit-tanke poppade upp då jag höll på att laga mat idag som inte blev av till något lol jag undrar hur ofta mina närmaste vänner tänker på mig eller om vi fortfarande ens e lika goda som förr?...... Man tänker väl inte så ofta ju längre bort man bor från dem. Man blir anpassad till nya människor och omgivning man satt foten i... Varför känns det som att jag inte fått anpassa mig än här. Jag tänker ganska ofta på mina vänner nuförtiden...hur dom har det. hur dom känner sig och vad dom sysslar med. Vissa bloggar så jag ser deras bekymmer och vad dom sysslar med och andra svarar inte alls på mina meddelanden längre ... det e svårt för mig nu att koncentrera på mig själv. Mitt egocentrum har slutat o fungera lol. Jag är inte en pratsam person och det e kanske vissa som inte vågar fråga mig heller hur jag har det.
Kanske mina vänner ändå inte tänker på mig så ofta som jag tror ....O.o lol IDK ANYMORE

Inga kommentarer: