fredag 3 oktober 2014

Bläck Little Ängel

Jag ger upp lol jag hade väl en gång funderat på att sluta ta outfit bilder och här står jag igen och lägger upp bilder av mina kläder lol

Åh va jag älskar den här kjolen. Den e så perfekt och snygg men tung, materialet känns riktigt bra dock. Den där svarta koftan med tryckta glittrande vingar är också en av mina senaste favorit klädplagg som jag haft på mig oftare nu på hösten. Jag tänkte spara den bara åt speciella evenemaing/krog/fester osv men why the f not ha på den på vardagen också. Den matchar i princip med allt haha .

Outfit rundown:
Mössa, glasögon, halsband: eBay
Tröja, kjol, bälte: 2ndhand/loppis
Ving kofta/jacka: 7wholesale
Skor: Skopunkten

Outfitens värde: ~ 45 €

Oh btw glömde o ladda upp förra veckans höjdpunkt. Nämligen Burger King besöket med Unicorn mask på sig tillsammans med carrot som hade på sig en hästmask.

Det var fantastiskt kul men också lite nervöst kändes det i början för man visste inte vilka reaktioner man kunde få och om folk gick med på det. Som tur var det nog så att allt gick väl. Man hörde lite skratt och fnittrande emellanåt men det e ju bara bra om man ger folk roliga och glada minnen haha. Säkert var jag och carrot dom första som gick med hästmask och beställde där XD.

Ett gäng killar frågade om dom fick låna carrots hästmask men ändrade det till något annat haha wtf xB

Och en trevlig kvinna ville ta bild på oss  lol 

Kvällen sedan var det lite film och nattkrog/bar äventyr !

Inga kommentarer: