torsdag 25 september 2014

I just wanna chase after my dreams

Jag grubblar fortfarande på val av studier och jag blir alltjämt orolig och osäker och förvirrad när någon frågar om vad jag tänker söka mig. UGH GODDAMNIT
Jag blir så led på mig själv. Jag vet inte så jag måste ju bara prova mig fram.
Hoppas att alla slutar fråga mig om hur jag ska göra och vad jag ska planera för jag vet inte. Jag vill inte prata om mina utbildningsval mera. Hepp stopp

Min hjärna lös och tom så jag vet inte vad jag kommer att trivas bäst.
Jag känner mig fortfarande vilsen så fråga mig aldrig vem jag e och vad jag vill göra.
Jag ska först fokusera på mig själv nu.

Lmao det påminner mig om haruka från animen Free!. Han hade inte heller någo målsättningar men hittade sedan så småningom. Jag kan inte sätta allt i punkt o prick och det e det som jag har gjort under de senaste åren.

Btw Free! animen har slutat. Alla mina sommar animeserier har slutat. Ugh det kommer o. va tråkigt. Denna sommar hade faktist varit mycket okej. Jag fick hyresgäst, sommarjobbade, kollade på anime och läste manga, mindre shopping, vågade gå i lolita och klä mig lite mer annorlunda, hjälpte mera med hemsysslorna.

Free! ES var som typ ett tecken på att sommaren 2014 är slut för i år. Jag tackar alla animeserier som jag har sett under sommaren. XD
Skulle gärna vilja börja se på andra serier men just nu måste jag ta en liten paus på några veckor innan jag kan fortsätta. Jag ska läsa till 2 prov 8D

GO SNAILSHIT!!!!

BTW  jag fundera på att göra denna blogg mera privat nu så att bara andra bloggare som har blogspot kan läsa mina inlägg. Jag vet det kanske låter dumt och jag har ju alltid fan varit en person som skriver allting så öppet men jag tänkte liksom why the fuck not?
lol jag ska prova med det nästa vecka.

Inga kommentarer: