måndag 22 september 2014

HAIKYUU!! ハイキュー!!


ハイキュー!!
Haikyuu!! är en av de bästa sports animen jag har sett hittills. Jag har inte sett så många sports animen hittills men för mig kändes det så.  Sista episoden såg jag igår och jag var helt överkänslig och tårögd när slutet spelades upp. Det har varit en jävligt bra anime äventyr.
  Varje episod fylldes av spänning, humor och känslor. Man blev ju liksom själv upppumpad efter varje episod. Ärligt så har varje episod av denna anime gett mig otroliga känslor för karaktärerna.

Jag trodde aldrig att sports anime var min grej eftersom jag tycker att sport i verkligheten e tråkigt haha men oh boy den här animen får mig att nästan vilja spela volleyball själv hahah OH NONONOBN
Jag älskar alla karaktärer i animen eller rättare sagt jag älskade allt i animen!! Allting var typ på pricken med timing och spänning. humor och ja allt fan !  Man blir på så bra humör! Så inspirerande och vafaan THE FEEELS! FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Jag kunde inte låta se 20 episoder i sträck typ haha ! XD Den va så jävla bra! Om jag skulle betygsätta denna anime så skulle den få 1000/10! Det fanns inte riktigt någon episod av den här animen som jag tyckte var på något vis tråkig. Det handlade inte bara om huvudkaraktärerna utan även som hela teamets karaktärer och hur dom utvecklades som ett team!

Mer kommer jag inte att berätta!
Det är en anime som jag kommer att aldrig ångra mig från att ha sett den serien. Nu tänker jag fortsätta med mangan hah

Jag rekommenderat varmt att se på denna anime!  <3

Jag håller tummarna på att det kommer en säsong 2 i framtiden.

TACK HAIKYUU!! T_______T

Inga kommentarer: