måndag 15 september 2014

Anime is my life now

Min tumblr har på senaste tiden bara exploderat av en massa anime serier jag tittat på lol
Jag tycker faktist att jag börjar hitta tillbaka mig själv. Fashion och att samla modestilar var till en viss del ju kul och man kände sig fin och vacker? men bara under en liten/viss tid men på samma gång kände jag mig riktigt som om jag var instängd i en vacker dröm.

Jag kände inte mig själv längre och jag känner mig konstig för jag var inte alls förr en sån här person som samlade på mycket saker. Det började bli min prioritet då och det kändes inte alls rätt. Jag vill inte se söt numera lol so cut that shit !

När jag nu i somras började se på anime serier så tänkte jag inte alls på kläder och vilken outfit jag skulle slänga i mig. åtminstone inte lika mycket som jag gjorde förr. Att se på anime e mycket mera min hobby nu än att samla på olika klädstilar. Det känns tråkigt nu och mina klädidéer börjar nog rinna ut ska du veta. Inget mera samlande nu. Jag tänker bara blogga fashion passion och beundra allt på avstånd :)

Time to move on bruh and come back to your old self. Jag vill bli flitig och duktig igen också så jag satsar på att lära mig nu .

Inga kommentarer: