lördag 20 september 2014

Tokyo Ghoul


Tokyo Ghoul är en av mina favorit animen under sommaren MEN FAN den där jäkla mangan slutade så jävla AAAAAAAhGAHGAj VAFAN ?! NEJ NEJ NEJ Alla som läste sista kapitlet fick ju hjärtattack! Det var en överraskning och helt oväntat slut som slutade mycket mycket sorgligt.

På ett vis var det ju också modigt av författaren att välja ett sånt slut men många som verkligen följt mangan i flera år och hoppats på ett lyckligt slut fick ju en rejäl smäll i röven!!
SABLAR JAG E SÅ FÖRBANNAD OCH LEDSEN ÖVER SLUTET. Så hade ingen velat att det skulle sluta och visst verkligheten e sådär tragiskt ibland. Tokyo Ghoul har bevisat det att allting inte har ett lyckligt slut T____T (okej Death Note var före men ändå kändes det inte lika tragiskt som TG)

 Dock ser jag nog ändå fram emot 2 säsongen av animen som börjar i januari?
1a säsongen var helt okej. De 2 första episoderna av animen var otroligt bra och intro låten passar perfekt till stämningen av animen, manga och huvudkaraktären Kaneki Ken.

Jag fortsatte med att börja läsa mangan också oh boi det var helt mindfuckery men jävligt bra också. Jag rekommenderar att man läser mangan eftersom animen lämnar ändå mycket delar och konversationer för att lättare förstå hela helheten.

Inga kommentarer: