måndag 1 april 2013

Dejting sidor?

DET E APRIL~~ yaaaaaaaaaay ?

Jag blev nyfiken på dejtingsidor lol så det första jag kom på var kontakten.fi. Speciellt om man läser på tidningar har dom ibland både äckliga och helt sjukt roliga annonsmeddelanden lol.

Jag blev medlem, laddade upp en bild och en kort beskrivning om mig. Folk e nog lite väl desperata där må jag säga. Fastän jag konstaterade på min profil att jag inte är ute efter ett förhållande så kom det ändå män i 40-50 års åldern och skickar en massa meddelanden och förfrågningar om jag vill ha dem hahaha. Helt sjuk hemsida.

Det e verkligen inte en bra hemsida för 20 åringar eftersom de flesta män där e mellan 35-60 år ahahhaha. Kommer förmidligen att aldrig besöka den hemsidan på evigeheter.. Det e jag säker på. Jag vet inte varför men jag blir så äcklad när jag tänker på hur gamla männen e och åldersskillnaden...ÅLDERSKILLNADEN.

Förmodligen finns det också värre dejting hemsidor där ute i webvärlden. Tja... hahahah tur att jag inte ändå känner mig så ensam. Blev bara nyfiken på att prova fufuu~~

Visst åldersskillnaden borde inte spela någon roll om det gäller kärlek och intressen men jag tycker ändå att det inte ett super bra alternativ att man har en alltför stor åldersskillnad i förhållanden. Speciellt när man e gammal så e det ganska tråkigt för den ena dör tidigare än vad den andra gör så det kommer inte att minska på ensamheten ett dugg. e.e)/

Jag håller nog mig till singel-livet för tillfället. Muahahha >3<)/ men vänner kan man väl bli.

Inga kommentarer: