lördag 13 april 2013

NO MORE NIGHTCLUBS !!!!

Seriöst vafan ? Jag betalade 6 € inräde till "Apan" för någon latino dans musik evenemang pga av att min vän inte ville till någon annan krog än till "Apan". Det kunde ha slutat bättre än vad det som hände i fredags, jag lovar.

Detta var ett av de mest skrämmande och misslyckade nattkrog-gång jag varit med om hittills. Dansgolvet var ganska fullt livlit efter 12 dock men musiken var inte riktigt min smak. Latinomusik...nä mina dansidéer till denna musik var noll eftersom jag bara shejka baken och vifta med händerna typ? SOM VANLIGT.. jag menar det, kommer alltid någon grabb bakom som chasar efter en på dansgolvet.

Denna gång dom värsta var 2 mörkhyade personer. Till en början kom dom på min kompis och sen kom dom på mig wtf?  Visst int har jag något emot om dom vill dansa med mig men fan det går alltför långt om dom börjar tafsa mig på brösten och mellan benen. Ännu tills värre när dom tvingar o. försöker hångla med våld?!

Den ena mörkhyade grabben försökte göra det på mig  då han mitt i allt tog hårt tag i mig men som tur svängde jag just på huvudet så jag kände hur äckligt hans tunga kom typ snett vid sidan om min haka EW! Jag lämna ju honom då och stack till min kompis på dansgolvet men han kom tillbaka typ efter en stund. SHIT!  Arrgh dom borde fatta att då jag fan dansar mig bort så ska dom inte följa efter lol

Ok det var förstås inte mörkhyade som dansade med mig. Jag dansade också med finnar men dom var iaf mycket trevligare och inte lika pervo? Iaf den ena var en unistuderande från Åbo Uni men den andra var en ganska trevlig kille med nördiga glasögon. Vi hade roligt då och det var bra att dom inte heller var så värst intresserade av att dansa snuskigt och torrk***** bakom en som dom där mörkhyade grabbarna gjorde (e.e). Liksom vafan?! Jag hade så lust att knuffa bort dom och slappa dom till Madagaskar!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 

Oja det slutade inte bra efter det heller. Dom där pervograbbarna på dansgolvet förföljde ut efter krogen kl.4. Den ena mörkhyade grabben föreslog mig att jag skulle följa med honom hem (one night stand ofc) (O.o) och den andra grabben (kort o liten) försökte övertyga min kompis om att åka till hans hem på en drink men vi båda var jävligt rädda och halvskrämda för man vet inte vad dom kan göra.

Speciellt den där mörkhyade grabben han va väldigt på nåt sätt våldsamt och tog väldigt hårt tag i en. Försökte försökte flera gånger övertyga mig och fråga varför jag jag inte ville följa med honom hem men bad hela tiden liksom "Just one night blalal I'm waiting for you and blablabla" . Men duh vafan tror du att jag e. Han va int ens dugg snygg.Dom ville följa med oss då hemmen jag försökte neka dom som till slut efter en stund gick med på att lämna oss.

Jag föredrar hellre vanliga krogkvällar med gratis inträde än såna här bullshit evenemang med 6 € inträde för att få någon jäkla pervo efter sig. FAIL Det låter som om jag verkar vara jäkligt negativ på nattkrogar men egentligen det enda som egentligen bara stör mig e pervograbbarna på dansgolvet.

Jag förstår inte heller kompisen i sig själv också. Om hon e å pank varför sätta pengar på krog och 5 drinkar när det finns fullt med andra krogar med gratis inträde den kvällen. Och om hon nu hade så sjuk huvudvärk så varför int spara festandet på en lördagskväll istället.. kompisar som inte vill prova på någon annan krog? Jag har aldrig haft en mer komplicerad kompis än den här. Kommer nog och att avstå nattkrogar på en tid möjligtvis i maj men då går jag hellre med någon annan kompis.

AGHh det kunde ha slutat så mycket bättre jag svär. Om vi bara for till en annan krog så skulle det möjligtvis ha slutat såväl 5 ggr bättre än denna skit paska 6 € inträdes banan latinoparty med ngon konstig fet rapartist.... fullt med mörkhyade pervon som hoppar och dryhumpar alla tjejer på dansgolvet.


Inga kommentarer: