fredag 26 april 2013

4 veckor kvar...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....här sitter jag o läser igenom en 500 sidig bok om och om igen till urvalsprovet. Månne det lyckas denna gång? Jag hoppas det.
Annars ...ger jag upp helt enkelt och fortsätter leva livet .... >:O

Min modeinspiration ... till våren och sommaren.
Fairy fashion
Jag brukar inte klä mig i vitt men jag tycker att dom ser så jäkla vackra såå jag tänker pröva klä mig i någon liknande stil hihi. Dom e så vackra >;o o prefekt till våren/sommaren.  
Material av kläderna är av tunt polyester tull halvgenomskinliga kjolar i antingen vitt eller ivory färg. Blomkransar på huvudet och söta vita ballerinor....
Dom här kläderna ska jag förmodligen skaffa till sommaren : 
Outfit 1


Andra kläder som jag skulle möjligtvis skaffa



Inga kommentarer: