onsdag 24 april 2013

OMG WHY

Vafan ?! Varför måst dom sätta upp denna bild lol. Typ värsta traumatiska bild som finns uhuhu I'm gonna cry lol Det ser ut som om vi alla var besatta av demoner eller något hahhajakf

Råkade söka efter mitt namn på google och hitta detta hahahhaahh sjukt.Åh gamla god högstadietiden då alla va helt korkade och vilda. What can I say more. Vill gärna inte se denna bild längre för det ser ut som om jag kollar på kvinnans röv riktigt glatt som om det var grej (-.-) omgh l....ol

Jag kom ihåg hur pinsamt det var när denna bild hamnade på första sidan av ett finskt dagstidning och så skrev dom förstås bara mitt namn på bilden. FFFF.... jag sa förstås inget på intervjun lol vafan och det pinsammaste var då min finska lärare läste upp denna artikel åt hela klassen ahhahaha lol omg no O-O erase this shit ogmfdglh

Inga kommentarer: