söndag 28 april 2013

Lugn helg....:D

Det har varit en lugn helg med inte mycket spring ... hit och dit. Handlade i närheten och gick sent på kvällsmässan.Gick också in i Hansa köpcentrumet och mrärkte att dom hade någon typ mode show på gång där i byggnaden. lol

Mina 2 outfits och 2 bilder från Hansa
Jag hade två outfits idag. Hade egentligen bara tänkt ha på den högra outfiten idag men jag var rädd att det skulle dra för mycket uppmärksamhet så jag klädde mig lite mer enkelt (vänstra bilden) på dagen och på kvällen gick jag ut med min rosa, vårlika cult party-esque outfit.

Jag diggar den faktist så jag gick ut med den klädseln under kvällsmässan. Det var en mörkhyad tjej bakom mig efter kvällsmässan som kom fram till mig och beundrade min klädstil. Frågade förstås först vad jag hette och var jag kom ifrån. Sedan fortsatte hon att fråga mig var jag köpte kläderna och mode inspirationer och föreslog att jag skulle starta någon modeblogg om inte jag hade gjort det...eheheh....

Jag blev jätte berörd av henne och att någon faktistvågade  komma fram till mig och berätta att dom gillar ens klädsel så jag berättade lite att jag e främst inspirerad av japansk mode och att jag inte endast e intresserad av cult party utan av många många andra klädstilar också :)