måndag 22 april 2013

En dröm

Jag drömde inatt om att min telefon föll på golvet och fick fnatt. O_O lol
Stackars telefon när jag skulle lägga på den börja den spela upp någon konstig video. O.o ...

Ahahah det har nog varit en tid sedan jag senast drömde om något konstigt som detta.....men att drömma e väl ganska bra har jag hört. Synd att man i vuxenåldern inte drömmer lika mycket som när man var i barnåldern. Man kan ju alltid dagdrömma.. (^.^)


Jag gick förresten igår ut med min lolita klänning. Jag var skitnervös för ingen brukar klä sig så här fint annars ... jag kände hur hjärtat bultade som om den skulle poppa ut från min bröstkorg när som helst. Det drar ganska mycket uppmärksamhet när man klär sig såhär det lovar jag. Folk e inte vana o se denna stil. Det var soligt och varmt dock men jag for ut först på kvällen för det var mycket mindre folk då dessutom gick jag på kvällsmässa. lol

Det skulle kanske ha varit bättre om jag fick en lolita kompanjon med mig men det finns tyvärr inte många lolitor här i stan så det e ganska svårt att få tag i dom annars också. Jag vet dock att det finns någon här i stan som också klär sig i lolita men jag ser dom inte så ofta längre. Brukade se en tjej som klädde i lolita i en buss som jag pendlade då jag bodde i den förra bostaden men nu ser jag henne inte längre. (T_T) men anyways det e bra o vara en självständig och ensamstående lolita också. Bevisar ju att du vågar vara dig själv hihih :D

Inga kommentarer: