söndag 31 mars 2013

Stop bitching TOO MUCH about how hard your life is

Det mest irriterande för mig just nu är när vänner hela tiden bitchar om hur tungt livet och skolan är varje gång man träffar träffar dem.

Liksom har dom inget annat o säga o berätta? E det fatktist så viktigt för vänner o veta varje gång hur jobbigt dom har det? D:

Jag skulle bara ha fan lust att ge dem en slap och skicka dom till Asien. XD
För helvete calm your goddamn tits. Det e faktist du själv som har skapat problemet. Dessutom sluta bitcha varje gång. Om det e så jobbigt så gör något åt det då istället för att "spotta ut" allt helvetes skit till dina vänners öron.

Om man e slarvig kan man inte förvänta sig att någon annan hela tiden kommer och räddar en. Speciellt när man inte vågar medge att man verkligen e slarvig och skyller istället på någon annan. Det man själv som borde skärpa sig ingen annan.

Vänner behöver inte veta det och jag tröttnar på såna människor som tar upp samma samtalsämne varje gång. Det e fan inte klokt. Jag bryr mig inte ett flying fuck hur jobbigt det e.

 Skaffa en jäkla blogg istället . Där kan man iaf bitcha hur mycket som helst utan o störa andra. BLOGGA FÖR HELVETE (>3<)/

Inga kommentarer: