tisdag 9 april 2013

Marie Rose One Piece

 EEEEK !
Fick min vackra Marie Rose lolita klänning till min dörr idag. :D
Så otroligt fin klänning. Jag behöver dock en A-line underkjol men passar ju också bra till otome stilen. Sålde min blåa version av marie rose kjolen för att blå passar inte mig helt enkelt och kjolen kändes lite väl för lång :( Så jag skaffa en beige version istället. YAY!

Oj det var också inte bara det som jag fick sålt. Jag fick äntligen kontakt med en tjej som ville köpa min stickade naturvit tröja (efter nästan en månad) betalat och skickat idag.
Det finns så många saker som jag vill får bortsålda. Antingen hamnar jag att sänka på priset eller så väntar jag till någon nappar på det.

Hade också egentligen tänkt köpa en vit unicorn mjukisväska från huuto men damens pojke hade slarvat bort det nånstans och skulle kontakta mig när hon hittar det lol meeehheh  D:
+ andra saker.

Jag hoppas att jag verkligen får jobba heltid i sommar igen så då får jag alla mina drömkläder o saker köpta  hihihi :D

Ah crap min ena plastros har fallit av från mitt diadem


Inga kommentarer: