söndag 1 januari 2012

HAPPY NEW YEAR 2012 BABY~~!

Domedagen ... det omtalade året där folk babblar om att jorden skall gå under..lmao?
Ja ...vad ska man säga...vi får väl bara hoppas på att allt går bra här för mig och för alla andra.

Och vafan var det med Nyårsfirandet i Jeppis?! Bara några tuttifjutti små raketer skjöts upp O.o
Kolla på Londons epic Nyår! Skulle hellre ha firat där istället! >w<



Var igår och hade party i Jeppis Melody ända till 3:30 men det blev trafikstockning när vi skulle ut så vi kom ut kl 4.00 och stack till subway för att köpa en limsa och så stack jag och min vän hem. Jag tog dock 2 drinkar en Barcadi Breezer och en bueno i Melody.

Vi kom dock lite för tidigt dit till melody =,0 Vi trodde att Melody hade öppnat kl 9 på kvällen men det öppnade klockan 11 istället och att inträdet var 12,50 istället för 5 O.O. Och trögt var det för mig och min vän måste jag säga, speciellt innan Melody öppnades, vi satt och derpa oss först vid en pub ägda av vietnameser jag kände igen vilket jag inte hade en minsta aning om att dom hade startat en pub. Jag träffade också en del kända personer här och där. Sedan stack jag och min vän till Moody som e på övre våningen i samma byggnad som Melody och derpa där i typ 2 timmar?

Sedan När Melody äntligen öppnades for vi ju förstås dit men det var ganska trögt där från början. Ingen på dansgolvet, lite folk, och skit musik förutom LMFAOs låt Party Rock Anthem XD Det strömmade in mycket folk först efter klockan 12 och då var det fullt igång på dansgolvet typ kl 1 och framåt. Det fanns dock några grabbar som tog i midjan på min vän bakifrån.

En konstig grabb som inte sa ett enda jävla ord kom och dansade bakom mig som en stalker lmao och ja ba like okeej o.e Han hade blont hår och ööh..ja hade upp håret taggit.  Han bjöd ut mig på en lugn låt..kom inte ihåg vad artisten hette men sången var Jar or Hearts och medan vi dansade lol vi faila ganska mycket så vi kramade och typ "försökte dansa" och hand försökte till slut typ hångla och jag tänkte "NAAh dude I dont know you why should I fucking kiss ya muthafucka I ain't givin mah Jar of Hearts to some random guy dat hasn't said even a fahking word during da whole fucking partay ya kno? fuck dat Baii~!"

Jag diggar inte heller grabbar som man träffar på krogar. För mig känns det som att dom är antingen
1. Perv som försöker få hem en brud
2. Player
3. Random weirdo blanding av båda lol?

Alltså det känns så fel att man mitt i allt hånglar med någon random som man inte ens känner väl till. Även om hur snygg som helst den där killen skulle vara skulle jag inte bara hångla med honom på krogen som man just nyligen träffade på krog. O_____________O Om jag nu e så jäkla desperat på att make out med honom....lol men nää really? Jag känner på mig att jag nu inte vill starta en relation ännu då jag e osäker på mina studier och min framtid så e det ingen vits att börja och dessutom bor jag ju så långt borta :) 

 Så när dansen tog slut bestämde min vän och jag att vi skulle bege oss ut härifrån och hem och resten av det some skedde berättade jag redan :3
Jag har dock funderat på nyårslöften som jag ska försöka hålla hehe :3

Nyårslöften:
1. Sova i tid
2. Plugga på förhand till prov/tent/förhör
3. Göra läxor
4. Slippa in på ett universitet
5. Skaffa sommarjobb
6. spara pengar
7. läsa mer tidningar/böcker/manga
8. förbättra min finska
9. Gå på konvent och cosplaya
10. Spela igenom Amnesia och Prenumbra lol?

Here we go 2012 ! 
o(≧ω≦)o
Snailshit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte bara släppa dig en linje för att berätta din snailshit.blogspot.com verkligen rocks! Jag har letat efter denna typ av information under en lång tid .. Jag brukar inte svara på inlägg men jag kommer i detta fall. WoW fantastiskt bra.

Snailshit sa...

Tack !!! Jag trodde att det inte fanns någon som skulle läsa min blogg. Tackar och bockar godhjärtat det du kommenterat. Det värmer i hjärtat ya kno... I bland kan min bloggg vara lite flummigt och så men jag hoppas du hittar mi blogg intressant i framtiden XD Keep rockin' ya kno ;3