måndag 16 januari 2012

Pocky med Litchi ?? O.o


Jag bad min vän att köpa en Pocky åt mig från Desucon, helst ville jag ha Pocky med jordgubbsmak men om det inte fanns av den smaken fick jag nöja mig lika bra med andra smaker...dock berättade Anchikun att det bara fanns av denna sort så..ja lol XD ser ju väldigt intressant ut. Smakade förstås strax när jag kom tillbaka efter att ha handlat från butikerna. Smakar ju helt OK. De luktar av Litchi i alla fall lololololo x3



Jag kan inte tro att dom där Pocky paketen kostade 3 € för en liten tuttifjutti paket där O.e Dafuqq??! O________O Eyooo.. Jag köpte min pocky med JORDGUBBSMAK för 1,20 från en asiatisk butik. 8D måste köpa flera nästa gång jag besöker Helsingfors ><)/

I kväll får jag väl fortsätta med att "cykla" runt cellcykeln än en gång, rita upp cellcykeln och fokusera på det som jag försöker lära mig.GOO SNAILSHIT Muthafuckaaa!!! wee~~~! (><)/

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: