lördag 14 januari 2012

Bananfiint väder och mera fjärrlån 8D


Vilket fint väder idag. Det är sällan man ser solen komma fram och skina så fint som idag x3 ..Speciellt i KAris där det regnar 3/4 av årstiden XD lololo
 Jag borde ta bilder av himlen varje dag.
Jag älskar att se upp i himlen och de vackra molnen <3 Awww så vackert....


Idag ska jag plugga....? 8D jag vill veerkligen pluuggga... men orkaa, har så många uppgifter å komplettera :< men allt ska nog gå bra :3

Hade Ekologi och miljörätt idag och igår. Slutade kl. 12, egentligen 13 men vi skippade lunchen så vi slutade tidigare. Sedan efter skolan stack jag och min kompis till butiken för att handla. Jag köpte naturell yoghurt, gröna vindruvor, gummiband och räkor, typ.

Oh ja innan jag stack till butikerna besökte jag biblioteket för att ta flera fjärrlån, Ellips 14 och Ekologiboken på engelska. så allt som allt kommer jag att betala ca 6,00 € för 3 böcker. :3

Miljörättsarbetet gick åt skogen. lolololo jag hade inte börjat med det och inte heller lämnat in det. x3 men den kursen är ju inte så vikigt för mig? förhoppnigsvis för jag fattar inte ett skit på det ändå ... lika gärna läsa till tenten istället.

Efter stadsrundan tog jag en dusch och sen lagade jag spagetti med köttfärssås =,=" Jag har så mycket pasta så jag fösöker använda upp det lmao XD
Jag ska också börja äta lite på kvällarna också för jag har märkt att jag blir hungrig under natten nu ofta och det kurraarr så fucking mycket O____________O
like dafuq?! it makes no sense.....min mage förbrukar min mat alltför snabbt....blö

Ikväll blir det lite mera chill oh pewdiepievideon att se på med Char och annrs om jag har tid ska jag försöka plugga. :3
GANBATTE !!

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: