onsdag 18 januari 2012

Jag suger på kemi =,=)

Kemiläraren blev sjuk idag så vi fick självstudera och lösa uppgifterna på egen hand =,=)
Jag suger verkligen på kemi... borde verkligen förbättra mig på det D:
blö ...(><)



Skulle avboka mitt fjärrlån idag men det blev för sent :<
äasch då, jag skulle också gå till Posti för att hämta min bok men det stängdes redan kl. 18 =,=) which kinda sucked vi kom just till bibban prick kl. 18 och jag skulle ha gått till Posti istället för bibban D: ...whatever shit happens lolololo....

Efter skolan tumblade jag lite och åt middag. God middag var det btw...middagen bestod a makaronilåda x3
efter middagen stack ju jag som sagt till bibban och tillbaka. När vi kom tillbaka kollade jag och min vän den senaste pewdiepie videon och sedan stack jag till min kompis och tittade de 2 sista delfilmerna av Harry Potter.
Imorgon fortsätter jag med kemi och miljörätt xD fufufu
GOO SNAILSHIT~~! wee~~!

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: