torsdag 12 januari 2012

Böcker, bokproblem,,....oh böcker why u so expensive?! D:

Den senaste tiden har jag haft lite problem med skolböcker....


Jag beställde människans fysiologi boken för ca 80 euro och hittade i förrgår boken i biblioteket (=,=")
Jag var tvungen att ta fjärrlån för 2 euro för boken Eu:s miljörätt av Mahmoudi Said för att någon hade lånat det till 23 januari till miljörätts tenten. Jag kunde ju dock reservera också men jag orkar inte... D:
Och sista boken som jag hade problem med var Ecology: Principles & Applications....och nu inser jag att jag kanske köpte den gamlare upplagan istället för den nyare upplagan >w< AAAAAAAAAAHHHH!!!! D<

Jag tänker returnera den där ekologi boken och ta fjärrlån på det också D: mycket billigare då =,=.... Goddamn.... orsaken varför jag vill inte köpa skolböckerna är att dom e så jäkla dyra... Jag var nära att t.ex. skaffa boken Life, en engelsk bok om biologins alla ämnens områden. Som tur fanns boken i pdf format så jag laddade ner den gratis x3. Den enda bok jag kommer att skaffa är Människans fysiologi and that's it.

Skulle försöka börja skriva miljörättarbetet men det känns som om jag är ute och svävar i luften. Jag har ingen aning om vad jag ska skrivaa :/ BLÖ BÖAKAÖ ...
DEADLINE IMORGON Dx

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: