torsdag 19 januari 2012

Happy B-day Hikki !!!!!! :3


OMGOMGOMG Höll nästan på att glömma bort att det var Utada Hikaru's födelsedag idag 
OMG I'm so happy ~~! så 29 år blir hon idag :3
Stora hjärtliga gratlationer till henne <3 Jag älskar din musik så mycket <3 LOVELOVELOEVEEo XD
Hon har varit min inspiration ända sedan jag bekantade med hennes musik för första gången >w<)/
Sedan dess har jag inte kunnat beskriva hur mycket jag älskar hennes musik, inte alla men några låtar kan jag bara inte helt enkelt beskriva med ord. Ohh vilken nostalgi jag får när jag får lyssna på hennes låtar. Jag glömmer bort alla bekymmer och hela världen under bara några minuter. Speciellt Passion, den får mig att drömma och glädja även under de sorgligaste eller jobbigaste tide som jag gått igenom.  Hon är så awesome!!!

Hon är inte awesome bara för musiken, hon skriver ju inte bara sina egna låtar utan arrangerar och producerar dem helt själv också vilket får mig att respektera henne så mycket. Dessutom är hon en jäkla tetris-nörd och hennes personalitet skiljer sig från många andra artister. Hon är så "down-earth" och beter sig precis som normala korkade människor. Det som jag mest älskar om henne är att hon inte försöker vara som andra kändisar. Hon klär sig inte i helt superfina eller märkeskläder, använder inte för mycket smink så att hon ser ut som en clown, glad, tar allting så chill och lugnt ~~ <33<3<3
Hmm ....det finns så många musikvideor som jag vill dela med henne idag men det får du kolla upp på YT orkar inte välja x3

Ännu en gång:
HAPPY B-DAY HIKKI ~~~~~~!!!!!!!!!!!! <3 LOVEULOVEULOVELOVEULOVE <33<3<3<33<3<3

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: