onsdag 11 juli 2012

ÖÖöh regnig dag.

 Japp halva veckan har regnat hittills. Jag fick hem mina kläder som jag beställt från nätet igår och skickade mail till ÅA för att fråga poängresultatet jag fick från ÅA. Jag fick totalt 89 poäng wow! 45 av 60 poäng från urvalsprovet och 44 grundpoäng från antagningen. Konstigt jag kom ihåg ganska säkert på att jag sökte utan grundpoäng från Studentexamen men tydligen hade dom också tagit med det också lol wtf. Ansökte också idag om studentbostäder och fick ett bostadserbjudande ett par timmar efter lol men jag vill egentligen ha en etta :(. Bostadserbjudandet var 3 rum varav jag fick ena och sen måste jag dela kök, badrum, wc men 2 andra. Jag ska ännu vänta och se om jag får något bättre erbjudande. :)

Vacker himmel i förrgår. Tagen av min syrra

Kläderna som jag fick hem igår. :) tröjan längst till vänster måste fixas >:(

o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: