tisdag 3 juli 2012

Känner mig utanför (lol)

Jag fick veta resultaten till yrkeshögskolorna i går och jag måste säga att jag e helt lol wtf... liksom saknar ord.

Jag sökte mig till Vasa Novia främst då det gällde yrkeshögskolor och jag hade inte förväntat ett sånt resultat då jag tyckte att det gick helt OK. Jag var 1 fuking poäng från att bli antagen till bioanalytik  och antalet godkända var 14 och jag hamnade på 16 plats. Hälsovårdare var jag verkligen långt ifrån godkänd så det hoppar vi över och sedan till sist inom vårdarbete.

Det som jag liksom kände mig såå utanför var poängen till vårdarbete då  jag fick 73,5 poäng och lägsta godkända är 73,50 <- OBS! nollan! så antalet godkända var 50 och jag blev på plats 51 <.< I'm like wtf? -.- (KÄNN DIG UTANFÖR)
 
Skulle nog garanterat sluppit in om jag hade lagt novia på 1:a plats haha men whatever.. det e ändå inte riktigt dit jag skulle vilja fara och studera även om det verkar som en trevlig studiestad.

Just nu väntar jag bara på resultatet från ÅA och jag börjar verkligen bli nervös. Tänk om jag inte slipper in? Vafan. Jag som tyckte att allting gick helt bra hittills förutom farmaci. Jag e så skrämd över resultaten nu :S

o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: