tisdag 10 juli 2012

Åbo i höst


 Eftersom jag hade redan lagt upp ett inlägg igår tänkte jag lägga nu inlägget om resultaten till ÅA.
GIck ut och kollade i postlådan och hade egentligen förväntat mig att jag skulle få min rit platta till min dator som jag beställde förra veckan men till min besvikelse hade det inte kommit fram ännu.

Dock till min förvåning fick jag brev från ÅA. Jag baa like OH SHIT DET ÄR ÅA!! :S.
 SUper nervöst tog jag upp brevet och kände att det var tjockare än vanligt. Misstänkte då redan att jag måste ha sluppit in lol för inser nu först att oftast om man slipper in i någon uni/högskola så skickar dom oftast en massa extra broschyrer och extra papper så brevet e oftast ganska tjockt.

 Jag visste inte ännu då till vilken linje jag slapp in så då jag kom in i huset rev jag öppen brevet snabbt och ja det första som kom framför ansiktet var en brun kartongbit där det stod "Grattis och välkommen!" men jag sket i det snabbt och for vidare till nästa papper för att se vilken linje jag slapp in på. Till min lättnad slapp jag in på Biokemi. Nöjd e jag nog för tillfället. Det sista som fanns i brevet var en bostads broschyr där det finns olika studentbostäder som uthyres till studerande.

Ja så nu i höst tänker jag förmodligen flytta till Åbo och studera biokemi i ett år. Vart jag går efter får vi se senare. :3
o(≧ω≦)o
 Snailshit