måndag 30 juli 2012

Lönedag ... :D

Fick lönen idag oy jisses vad glad jag blev ha. 1441 € yay ! Jobbade kvällsskift igen idag och sedan skulle egentligen mina kompisar hämta mig och se på Batman men det blev avbokat.

Samma sak hände igår eftersom vi ej hann dit i tid. :/ Det var skitjobbigt igår då jag hade inte egentligen tänkt jobba utan jag hade egenligen ledigt men eftersom några var fan sjuka så dom behövde en till 2a modulen så dom frågade mig om jag kunde ta hand om kvällskiftet så jag tog det väl då. Får ju dock dubbellön på den dagen då JESS! bwahaha  men annars, varför jag var så trött var pga av jag var sysselsatt hela jäkla dagen.

Vaknade kl. 6 på morgonen av ett enormt regn o åskväder och 5 miljoner blixtnedslag som bullrade som fan i 1 timme + strömavbrott. Dit for min nattsömn men ja jag sov igen efter det men på dålig humör när jag vaknade vid halv 10 tiden. Då var jag tvungen att köra mina föräldrar till Jeppis på mässa/gudstjänst och sedan hade jag skitbråttom hem för att sticka till kvällskiftet och det var skit hett. Efter kvällskiftet hade jag skitbråttom hem och blev hämtad av min kompis för att se på film men misslackades att komma i tid då så vi stack till abc och åt. Jag beställde fish n chips för 5 € + dryck för 1,70 € och där satt vi tills vi åt färdigt. Kom hem vid 12 tiden igår -.- ¨JAg var så trött att jag slängde mig i säng o sov direkt när jag kom hem.

Imorgon börjar jag kl. 7:30 o slutar 15:00 sedan blir det kanske Batman?

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: