måndag 23 juli 2012

Ibland känner jag mig som en idiot

Känslan då man fick en chans men aldrig tog emot det. Det vvider i hjärtat då man ångrar. Jag gör alltjämt fel beslut ibland eller så vågar jag inte göra det för fort i rädsla för att ångra det senare.

Jag är för omtänksam nuförtiden att jag hinner inte ens köpa något innan det e för sent... Tankar om "varför gjorde inte jag det, varför köpte jag inte, varför tänkte jag inte på det" då det var som bästa tillfället poppar upp alltjämt med jämna mellanrum. Ibland e jag helt lost på vad jag till och med håller på med. Varför söker jag mig till svårare skolor? Varför söker jag till en svårare utbildning? Vafan... -.-

Egentligen om jag ska vara helt ärligt på hjärtat ville jag förr bara studera mig färdigt snabbt och få en utbildning och jobb efteråt så att jag kan tjäna pengar och leva ett simpelt liv. Varför? Varför söker jag ens till Helsingfors? för att studer på finska kanske? da fuq ...Jag är helt förvirrad ibland och jag fattar inte vad jag riktigt håller på med och varför jag gör mig själv så komplicerad... Shit happens

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: