fredag 13 juli 2012

Ibland vill jag så gärna lämna allt men...

Det är nästan omöjligt det. Jag har alltjämt haft dessa funderingar då och då redan under högstadietiden. Lämna alla fritidsintressen, klädshopping, och annat skit som jag oftast slösar största delen av min tid på och bara koncentrera på mina studier och annat jag verkligen vill lära.

Lära om allt som är nyttigt och bra för en själv men om jag skulle göra det skulle jag vara tvungen att överge vänner, bli för osocial och stänga in mig själv i samhället och vara helt ego. Ja om jag skulle bara sitta och studera skulle livet vara ganska tråkigt. wtf men det finns ännu så mycket att lära och jag skulle så gärna vilja förbättra mig själv på nästan allt. Det suger fitta hur mycket tid det tar åt att sitta och studera. :/ och dessutom måste jag också tänka på min ekonomi och jobba för att kunna försörja mig själv. Så det lämnar inte mycket tid kvar då ... Jag vet inte alls hur jag ska kunna hålla reda på allt. Jobbigt

Ibland förstår jag inte mig själv varför jag tänker så här egoistisk men jag hoppas att jag någon dag kan övervinna det och ordna upp så att jag kan behålla både studierna och mina intressen i balans i mitt liv.  :3

o(≧ω≦)o 
 Snailshit

Inga kommentarer: