söndag 7 augusti 2011

Jeppis

Ohoho
Idag bakade jag blåbärspaj igen! och dessutom vaniljsås >;O
Efersom det fanns kvar blåbär av försäljningen så ville mamma att jag skulle använa upp blåbären så att de inte möglar. 
Jag skulle egentligen baka blåbärspajen igår men då glömde jag att köpa creme fraiche från S-market eftersom de sålde det billigast. Jag cyklade så snabbt som möjligt dit när de öppnade buikerna därefter då jag cyklade hem tappade jag creme fraiche burken på vägen som sprack i bitar. 
EFFF U >:(

 Jag orkade inte cykla tillbaka för att köpa en ny stack jag till K-market istället och köpte en ny för 1,70 alltså 70 cent dyrare än den jag köpte i S-market :(
Senare när jag hade bakat färdigt blåbärspajen stack jag och min familj på mässgudstjänst i Jeppis vilket började kl: 14:oo som vi sedan festade lite grann med prästen och bekanta.
Senare på kvällen stack vi hem igen och jag var så trött så jag sovde ända tills kvällen. Kanalen Nelonen började visa den berömda filmen Sagan om ringen, men jag orkade inte kolla så jag sket i den bahahah >8D lol 
Jag beställde en bärbar dator från nätet nyligen för ungefär 700 € :/ men det e väl bra att satsa på en bra dator annars går det sönder efter ett år lol. Egentligen ville jag ha en minilaptop men eh...min storebror tyckte att det inte lönade sig ...speciellt om man vill installera en massa program i det 8D yee~!  
 men nu far jag och sova för jag ska abeta imorgon (=,=) ~! 
Gonatt! :3
 mvh Snailshit

Inga kommentarer: