onsdag 31 augusti 2011

Grilfest :)

Idag vaknade jag 7 för att lektionen idag började redan 8:15
...och slutade 14:oo
sedan stack jag och köpa en suddgummi för det glömde jag att köpa. Som tur så fick jag bekanta och känna andra människor lite bättre...


Det var skitregnigt idag. Det regnade hela dagen typ förrän på eftermiddagen. lol
När jag kom tillbaka hem fyllde jag i en flyttningsanmälan till Posti och magistraten och ändrade min adress på internet på olika hemsidor och nätbutiker. Jag anmälde mig också till unviversitets kurser från Helsingfors universitet och Åbo Akademi för att få flera studiepoäng...men det var förstås obligatorisk för alla som studerade på linjen Natur & Medicin :3

Grillfest var det som middag och personalen grillade korv utanför matsalen. Det verkade inte som en fest..men eh det var de som kallade det för grillfest bara för att de grillade korv utanför lol. Jag stoppade i mig 2 korvar...ugh ...gillar inte korv men man måste ju njuta med andra också ...mätt blev jag iaf :3 

Men en bättre dag var det för mig iallafall och jag hoppas att jag får trivas här bättre. Vi får hoppas på det bästa.
Nu tillbaka till studentskrivningsläsningen (=,=)

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: