fredag 5 oktober 2012

SKÄRPNING

Agh hdfjdshf seriöst jag borde sluta köpa upp alla mina pengar >w< o börja plugga för helvete >w> omgg
kan inte låta bli damnit jag måste ha dom där kläderna o skorna nu för annars spränger jag. Önske/wanted listan blir bara längre och längre fastän dom inte alls e nödvändiga för mig D: men jag vill ha för det ändå. Annars blir jag helt enkelt inte nöjd med mig själv. Efter denna veckoslut ska jag nog seriöst sluta handla från nätet och ta en rejäl paus ända tills vinterrean börjar?

Ah jävla kemi uppgifter jag hatar det verkligen. Dom e jobbiga uughhughuh T_T. Jag måste ändå ta itu med det förr eller senare men först köpa ytterligare lite kläder, skor och väskor och så får det vara nog! När Söndagen är över så e det skolan som gäller !!

GO HARDCORE SNAILSHITTOO~~~~~~ >W<)/

Fick btw idag mina böcker från Adlibris och ett par candy/cupcake/icecream print rosa strumpbyxor 

För er som undrar på vad jag har ännu ytterligare tänkt köpa ....

Tröjan





Inga kommentarer: