måndag 15 oktober 2012

MINI HIATUS?

Jag ska nu fr.o.m. idag stå mig borta från hemsidor som YT, FB, och Tumblr. För att helt fokusera på mina studier. GAh månne det funkar den här gången. Jag måste bara helt enkelt skriva ut det.

Känslan att verkligen få det utskrivet känns lätt och skönt men att få det gjort tar en evighet. Jag måste verkligen prioritera det som jag håller på att göra. Jag känner mig så hopplös nu. Skärpning.
Annars hänger jag inte alls med. JAg behöver hjälp. lol mina vänner förstår nog. Jag borde inte oroa mig över dem för tillfället derp

Jag måste helt enkelt ordna upp mig . Damnit. Finns det inte något program där man kan blockera sig själv från att surfa på hemsidor? men jag e nog på skype, oovoo om ni e intresserad av att kontakta mig :3

Now or never Snailshit. GO SNAILSHIT~~

Inga kommentarer: